اطلاعیه خیلی مهم
نوشته شده توسط : مهیار

با سلام

بازهم برگشتم بعد از دوسال پسورد وب رو پیدا کردم و آمده ام تا با کمک شما مطالب جدیدی رو ارائه دهم

در ضمن قراره همه مطالب این وب رو به Sevil-Dl.LoxBlog.Com منتقل کنم پس منتظر حضور شما در این وب هستم





:: بازدید از این مطلب : 1017
|
امتیاز مطلب : 628
|
تعداد امتیازدهندگان : 255
|
مجموع امتیاز : 255
تاریخ انتشار : 21 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
m s k در تاریخ : 1392/9/15/5 - - گفته است :
سلام.وبت زیبا.خواسی توهم به وبم بیا

/weblog/file/img/m.jpg
choi tae hyun در تاریخ : 1392/9/5/2 - - گفته است :
اینو کسی برام
فرستاده مال من نیست
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟
اینو به ۱۰ نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا ۹۰%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشهباید به۱۰نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه…..........???

/weblog/file/img/m.jpg
ناشناس در تاریخ : 1392/3/21/2 - - گفته است :
وب خیلی باحالی داری به وب منم سری بزن

/weblog/file/img/m.jpg
امیر در تاریخ : 1391/12/14/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وب جال و پر محتوای داریhttp://gandomak.blogfa.com

/weblog/file/img/m.jpg
رهاااااااااا در تاریخ : 1391/7/20/4 - - گفته است :

سیگارش را می گذارد زیر لبش و می گوید:

آتیش داری داداش ؟!

جواب می دهم:

توی جیبم که نه ولی در دلم دارم ...

به کارت میاد؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
love در تاریخ : 1391/5/17/2 - - گفته است :
وب نایسی داری به وب من هم بیا

/weblog/file/img/m.jpg
love در تاریخ : 1391/5/17/2 - - گفته است :
وب نایسی داری به وب من هم بیا

/weblog/file/img/m.jpg
نغمه در تاریخ : 1391/2/7/4 - - گفته است :
سلام
به من یسر بزن و راهنماییم کن
ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
عشقمون در تاریخ : 1390/3/4/3 - - گفته است :
یادم رفت بگم



_______________ %%

______________ %%%

_____________ %%%%%

____________ %%%%%%

_____________ %%%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%__%%

_____________ %%%__%__%

_____________ %%%___%__%

_____________ %%%___%___%

_____________ %%%___%____%

_______ %%____%%%__%____%

______ %__%__%%%%%%__%%

______ %___%%_____%____%%

_______ %____%%%%%_%%

________ %___________%%

_________ %_________%%

_________ %%__سلام___%%

________ %%_________%%%

_______ %%___من آپم____%%%

______ %%______زود بیا_____%%

_____ %%_______منتظرم_____%%

_____ %%__________________%%

_____ %%%_____ نظر یادت نره__%%

______ %%_______________%%%

_______ %%%____________%%%

_________ %%%%________%%%

___________ %%%%%%%%%


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: